آیا قصد دارید به سفر دبی بروید ؟
نوشته شده توسط : ستاره جلاب

 آیا قصد دارید به سفر دبی بروید ؟

 

  • دبی در یک نگاه

امروزه دبی بعنوان یکی دومین شیخ نشین امارات متحده عربی شناخته شده است. این امارت در اواخر سال 1950 برای خدمات ساحلی ساخته شد.در حال حاضر بهترین و مدرن ترین خدمات رفاهی در اختیار شهروندان دبی قرار می گیرد. دبی یک شهر مدرن با جمعیت 700.000 نفر بعنوان یکی از مقاصد توریستی برتر در سطح بین المللی است.

 دبی

دبی

 

  • اهداف گردشگری دبی


دبی برای هرکسی یه چیزی داره ، از گردشگران توریستی دبی که به دنبال استراحت و آرامش دور از فشار کار هستند گرفته تا گردشگران فعالی گرفته که به دنبال یک فعالیت جدید و تجربه هیجان هستند.با توجه به جاذبه های گردشگری دبی امارت یکی از مقاصد گردشگری برای کنفرانس های بین المللی ، نمایشگاه ها ، اوقات فراغت است.

 دبی

دبی

 

  • تفریح در دبی


ظاهرا برای تفریح در دبی فرصت های فوق العاده و منحصر به فرد تنوع بی پایانی در اختیار گردشگران قرار می دهد. از برجسته ترین این تفریحات میتوان به تور صحرا ، رانندگی تپه ها، اسکی شن، تور صحرا گردی، و سرگرمی های سنتی از جمله شتر سواری ، مسابقه اسب سواری و شکار با شاهین ، تفریح در قایق چوبی در خلیج فارس ،گشت و گذار و اکتشاف در شهر قدیمی ، تفریح در اسکله کشتی هستند. فرصت عکاسی نیز در دبی فروانند که برخی از آن ها عبارتند از عکاسی معماری سنتی؛ مساجد با شکوه، قصر با شکوه، شتر و بز گله، برج باد باستانی، روستاهای بدوی گرد و خاکی، دشت های سرسبز و نخلستانها و غروب چشمگیر است.

 دبی

 

  • بهترین زمان سفر به دبی


بهترین زمان سفر به دبی بین ماه های نوامبر و آوریل، زمانی که آب و هوا بسیار خنک است،می باشد. ماه مبارک رمضان در تقویم های غربی در زمان های مختلف در سال قرار میگیرد و ار انجا که در این ماه مسلمانان روزه دار هستند ،خوردن وآشامیدن و سیگار کشیدن در ملاء عام از طلوع تا غروب خورشید غیر قانونی است و بی ادبی محسوب می شود.بنابراین در این ماه مسافرت به دبی ان هم برا ی تفریح زیاد جالب نیست. زبان رسمی دبی عربی است، اما بسیاری از مردم ، به ویژه کسانی که در کسب و کار و یا تجارت فعالیت دارند به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

 دبی

دبی

 

  • خرید در دبی


دبی مکانی فوق العاده برای خرید است. شما می توانید همه چیز را از مراکز خرید دبی که مدرن و سنتی هستند تهیه کنید.  از انجا که مالیات کالاهای مصرفی در دبی بسیار کم است، کالاهای خریداری شده در دبی ممکن است از کالاهای خریداری شده در کشورهای دیگر ارزان تر باشد. برای تجربه خرید عالی و لذت بخش، مرکز خرید برجمان  و مرکز خرید الغریر را امتحان کنید.

 دبی

 مطالب مرتبط : تور دبی




:: برچسب‌ها: دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: